Blame Game

Jag känner ingen julkänsla & det är mindre än 2 dagar till julafton? toppen..
Nu ska jag ta och berätta lite om dagen..det började med att jag vaknade vid 10 minuter över 7, sedan gick jag upp och fixade mig, när jag var klar så drog jag till skolan. Vi samlades i ett klassrum en stund, sen gick vi och skulle kolla på idrottsfesten. Det var helt okej faktiskt! :) Efter det samlades vi i klassrummet, vi fikade, hade nån utlottning av biobiljetter, fick våra betyg sen fick vi sticka hem.Sedan väntade jag på Jessica, sen kom hon och så stack vi hem till mig och sånt. Sen stack vi till stan och åt på MC, sen efter vi var klara stack vi till hovshaga och träffade josef. Så jävla kul hade vi! Haha. Sedan stack vi hem till mig och Jessica skulle egentligen sova över hos mig, men det blev inte så, hon mådde inte bra..så hon stack hem :( :( Sen dess har jag typ bara suttit vid datorn och lyssnat på musik. 
Nu ska jag ta något att äta. Skriver om en stund igen =) 



Lite bilder från idag


Såååå gulliga tillsammans! o:  ♥






Kommentarer
Postat av: jessica :)

mäster fotografen fan :D

2010-12-22 @ 22:18:18
URL: http://jjessicaggunner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0