rubrik?

Som ni ser, kom inte på någon rubrik..
Tjenare, kom nyss ur duschen, haha! Bättre sent än aldrig! ;)  Jag glömde att berätta att jag och min familj skulle till min syrra vid 7 tiden, så ja..när vi väl hade kommit dit så fikade vi och hade jätte roligt! Skrev aldrig när jag skulle åka dit. Så kom hem vid 10 ungefär..så ja, vi var där rätt länge. Nu ska jag ta och fixa lite och sånt, sen går jag och lägger mig, är sjukt trött och som sagt, imorgon är det fredag och det betyder helg. Sjukt skönt! Efter skolan imorgon sticker jag, Jessica och Sandra till Alvesta. Men aja, nu orkar jag inte skriva mer. Jag skriver inte efter skolan imorgon, men däremot på morgonen. Men annars kommer jag blogga på lördag, tror jag..men det får vi se. Ni får ha det så bra! godnatt och puss ♥

Och ska jag ta bort bloggen eller inte?! 
Kommentera gärna! =) 

tog bara en bild


Kommentarer
Postat av: HA KVAR!!!

2010-12-08 @ 15:50:27
Postat av: Anonym

ha kvar den nathalie

2010-12-08 @ 15:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0