LIKE A G6

Har inte bloggat på en dag. Jag vet, men har verkligen inte haft lust. Idag är det redan onsdag, som ni nog redan vet.. ;) Skolan idag var väl helt okej, lite segt bara..som vanligt. Nu ska jag ta och berätta lite om dagen:
Jag vaknade vid halv 6 ungefär, men var för trött för att gå upp så jag gick upp vid sju någonting, fixade mig sedan och när jag var klar gick jag till skolan. Den första lektionen var svenska, sen var det hemkunskap, helt okej. Sedan var det matte och sen den sista lektionen, B-språk (engelska) (a), när jag kom hem satte jag mig vid datorn och så har jag fixat lite. Har inte mycket mer att skriva, men jag skriver senare. Ska ta något att äta nu och lite sånt. Ni får ha det så bra, pusshej <3





heheheh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0