20 december

Kom hem för ungefär två timmar sedan. och skolan var väl helt okej.. =)  Ska ta och berätta lite om dagen..vaknade vid halv 6 ungefär..sedan gick jag upp och fixade mig, osv. Sedan drog jag till skolan, när jag kom till skolan hade jag b-språk, helt okej. sedan var det slöjd..fick sluta lite tidigare (y' Sedan var det lunch.. lasange..eller vad det heter o: Hehe. Efter lunchen var det matte..sedan var det engelska och den sista lektionen var NO..men den var inställd så vi slutade såklart sedan ;) Sen gick jag hem och tog någto att äta och kollade på tv. 
Och just nu lyssnar jag på musik och har det allmänt tråkigt.. :/ Ska ta en dusch snart också. Men aja, skriver senare. puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0